BURDUR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Özel Büro OHAL Büro İşlemleri

 

GÖREVLERİ 

1) Millî Eğitim Müdürüne gelen evrakları havaleye hazırlayıp, işleme girmesini sağlamak,

2) Daire içi personel görevlendirmelerini yapmak,

3) Brifing salonunda toplantı akışını düzenlemek,

4) Müdüre sunulan evrak akışını ve imza edilenlerin kısa sürede bürolara ulaştırılmasını sağlarlar.

5) Müdür ile görüşmek isteyenler arasında düzeni kurarlar.

6) Telefon bağlantılarını sağlarlar, özel konuşmalara izin vermezler.

7) Müdürlüğe gelen iş sahipleri ve ziyaretçilerin isteklerini kolaylaştırıcı hizmetleri yaparlar ve konuk edilmelerini sağlarlar.

8) Müdür dairede olduğu mesai dışı saatlerde bile nöbetleşe görevleri başında kalırlar.

9) Müdür olmadığı zamanlarda ziyarete gelenler ve telefonla arayanları düzenli, anlaşılır olarak not alır ve geldiğinde bildirirler.

10) Müdürün randevu, toplantı ve günlük program düzenini sağlarlar,

11) Millî Eğitim Müdürlüğüne gelen davetiyelerdeki programlara Millî Eğitim Müdürünün ya da müdür yardımcısı/şube müdürünün katılımını sağlamak.

12) Ulusal ve yerel basında çıkan eğitim ve okul, kurumlar ve personel ile ilgili haber ve yazıları günlük olarak izlemek, her gün (hafta sonları dahil) Millî Eğitim Müdürüne sunmak, bu konularda yapılması gereken açıklamalar konusunda ilgili birimlerden bilgi toplayarak Millî Eğitim Müdürü imzasıyla gerekli açıklama ve bilgileri vermek.

13) Müdürlüğümüzce yapılacak programların yeri, saati ve konusunda basına mesaj çekmek

14) Basından gelen talepleri değerlendirmek, Valilik Basın Bölümüne görüş bildirmek, onay almak.

15) Müdürlüğü ilgilendiren diğer konulardaki yayınları ivedilikle Millî Eğitim Müdürüne bildirmek,

16) Millî Eğitim Müdürlüğü ve basın kuruluşları arasında olumlu bir iletişim kurulmasını sağlamak.

17) Basın mensuplarının taleplerini değerlendirmek, onlara bilgi alışverişi konusunda yardımcı olmak.

18) Bilgi Edinme ve BİMER’den gelen başvuruları kayda alarak, ilgili bölüme göndermek,

19) Bölümlere gönderilen dilekçelerin süresi içinde cevaplanmasını sağlamak

20) ALO147’ye gelen başvuruları günlük takip ederek, 3 gün içinde kişiye bilgi vererek, sistemden kapatmak,

21) Müdürlükte halkla ilişkiler ile ilgili faaliyetleri plânlamak ve yürütmek.

22) 4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu ve ilgili Kanunun Uygulanmasına İlişkin Esas ve Usuller Hakkındaki Yönetmelik hükümleri gereği işleri planlamak ve yürütmek,

23) Danışmanlık, rehberlik, öneri alma ve değerlendirme hizmetlerini planlamak ve yürütmek.

24) Kanunlar ve Yönetmelikler doğrultusunda Millî Eğitim Müdürünün vereceği diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.

 

 

      GÖREVLİ PERSONEL

Sadet OKUNAKOL Şef- Tel:3712

Osman KANDABAŞ Şef- Tel: 3661

Seda ŞAHİN-Sekreter Tel: 3711

Emel GÜNDÜZ Tel: 3721

Sevim GÜNEÇ Tel: 3722

Ahmet KESİCİ (Şoför)

Süleyman DURMAZ (Yardımcı Per.)

Emin KARAN (Yardımcı Per.)

Sultan ARICAN- İşçi

 

 İLETİŞİM

e-posta: ozelburo15@meb.gov.tr

Şeker Evler Mahallesi Topraklık Caddesi No 6 15100 BURDUR - 02482331119 02482332289 02482331348 02482322567 02482326293

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.