BURDUR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2022 Yılı Mahalli Hizmetiçi Eğitim Faaliyetleri Uygulama Esasları

2022 Yılı Mahalli Hizmetiçi Eğitim Faaliyetleri Uygulama Esasları

 

2022 YILI MAHALLİ HİZMETİÇİ EĞİTİM FAALİYETLERİ UYGULAMA ESASLARI

 

1-        2022 yılı mahalli hizmetiçi eğitim planı, ilimizde yapılan anket sonuçları, müfettişlerin tespitleri ve müdürlüğümüz birimlerinin ve ilçelerimizin istekleri göz önüne alınarak, hizmetiçi eğitim planı oluşturma komisyonu tarafından belirlenen konulardaki kurs/seminerleri içerir şekilde hazırlanmıştır.

 

2-        2022 mahalli hizmetiçi eğitim planı, internet ortamında MEBBİS programına girilmiş ve Müdürlüğümüze ait http://burdur.meb.gov.tr adresinde yayınlanmıştır. 

 

3-        Merkezi ve mahalli hizmetiçi eğitim planları, faaliyetlere başvurular ve başvuru sonuçlarının http://mebbis.meb.gov.tr adresi üzerinden takip edileceği kurum amirlerince personele imza karşılığı duyurulacaktır. 2022 yılında işlemlerin tamamı aşağıda belirtilen takvime göre internet üzerinden /web tabanlı olarak yapılacaktır. 

 

Buna göre 2022 yılında mahalli hizmetiçi eğitim faaliyetlerine katılmak isteyenler;

 

·         İlgili faaliyetin başlama tarihinden 75 gün (2,5 ay) öncesine kadar başvurular yapılacaktır.

·         Başvuru tarihi bittikten sonra önce okul/kurum müdürlükleri sonra ilçe milli eğitim müdürlüklerince 10'ar günlük süreler içerisinde onaylanacaktır. Bu konuda okul/kurum müdürlüklerince gerekli titizlik gösterilecektir.

·         Onay süresi içerisinde onaylama yapılmayan başvurulardan onay mercii sorumludur. ( Okul/kurum müdürlüğü, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü İl Milli Eğitim Müdürlüğü)

·         Müdürlüğümüz  Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Şubesince gerekli hazırlıkların ve duyuruların zamanında yapılabilmesi için, faaliyetlerle ilgili sürelere titizlikle uyulması gerekmektedir.

             

4-        Onaylama sırasında, başvuru yapan personelin faaliyete katılma kriterlerine uygun olup olmadığı okul müdürlüklerince titizlikle incelenecektir. Herhangi bir faaliyete yapılan başvurunun uygunluğundan personelin kendisi ve kurum amiri doğrudan sorumlu olacaktır.

 

5-        2022 yılı mahalli hizmetiçi eğitim planında, eğitim merkezi olarak belirlenen okul ve kurumların müdürleri, faaliyet merkezinin hazır hale getirilmesi, kurs süresince kursun düzenli yürütülmesi ve sonuçlandırılmasından sorumlu olacaklardır.

 

6-        Özürleri sebebiyle hizmetiçi eğitim faaliyetine katılamayacak olanlar, özür belgelerini bir dilekçe ile en kısa zamanda kurum aracılığı ile il veya ilçe milli eğitim müdürlüklerine göndereceklerdir.

 

7-        2022 yılı mahalli hizmetiçi eğitim planında yer alan isteğe bağlı kurs ve seminerler yeterli sayıda talep olması ve eğitim görevlisi bulunması halinde düzenlenecektir.

 

8-        2022 yılı mahalli hizmetiçi eğitim planında yer alan kurs merkezi ve tarihleri gerek görüldüğü takdirde onayla değiştirilebilecektir.

 

9-        Kurs ve seminerler, dersleri aksatmayacak şekilde düzenlenmeye çalışılacak, tasarruf tedbirleri nedeniyle katılımcılara yolluk ve yevmiye ödenmeyecek şekilde planlamalar yapılmaya çalışılacaktır.

 

10-    Tüm kurs ve seminerler hizmetiçi eğitim yönetmeliği esasları doğrultusunda yürütülecektir.

 

11-    2022 yılı mahalli hizmetiçi eğitim planında yer alan kurs ve seminerler dışında, yıl içerisinde başka kurs ve seminerlere okul ve kurumlarımızdan talebi olması durumunda ve imkanlar dahilinde istenilen ek kurs ve seminerler onay tebligat işlemleri için gereken süre bırakılarak ( faaliyetin başlangıç tarihinden en az 15 gün önce ) hizmetiçi eğitim şubesine gönderilmesi halinde düzenlenmeye çalışılacaktır.

 

12-    Bakanlığımız birimlerince 2022 yılı içerisinde ilimizde mahalli olarak düzenlenmesi istenilen kurs ve seminerlerin Personel Genel Müdürlüğü ve Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğünce talimatlandırılması halinde  2022 yılı mahalli hizmetiçi eğitim planına ek onayla ilave edilerek düzenlenebilecektir.

 

13-    2022 yılı mahalli hizmetiçi eğitim planında kurs ve seminerlerin düzenleneceği ilçe merkezleri dışındaki ilçelerde de yeterli sayıda (en az 12) müracaat oluşması halinde kurslar düzenlenebilecektir.

 

14-    Hizmetiçi eğitim faaliyetleri ile ilgili olarak aşağıda belirtilen iletişim kaynaklarından bilgi alınabilecektir.

 

 

Telefon  : (0 248 ) 2331119/4212

e-posta : hizmetici15@meb.gov.tr

Hizmetiçi Eğitim Faaliyetlerine Başvuru Adresi: http://mebbis.meb.gov.tr

 BURDUR 2022 Yılı Mahalli Hizmetiçi Eğitim Planı

Şube Müdürü : Aygül BÜYÜKDEMİR

Şef                 : Osman KANDABAŞ

VHKİ            : Armağan AKDEMİR

Memur           : Ezgi PALA

Büro İsçisi     : Aysun ÖZKARA      

 

Şeker Evler Mahallesi Topraklık Caddesi No 6 15100 BURDUR - 02482331119 02482332289 02482331348 02482326293

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.